هویت سازی - هویت بصری

شرکت تبلیغاتی ادریس

هویت سازی - هویت بصری

شرکت تبلیغاتی ادریس

  • ۰
  • ۰

برند همانند یک موجود زنده دارای صفات و مشخصه هایی است که این نقاط، ضعف و قدرت برندها را تعیین می کند و باعث متمایز شدن بین برندها می شود و در نهایت در ذهن و قلب مخاطب تاثیر می گذارد و مخاطب یک حس متفاوت نسبت به آن برند دارد؛ همین مسئله باعث خرید از میان چندین برند دیگر می شود و در آخر به وفاداری برند ختم می شود.

هر گاه توانستید بگوئید که مخاطبان به برند شما وفادارند و تحت هیچ شرایطی، حتی اگر رقیب شما قیمت مناسب، کیفیت مناسب و دیگر وجه تمایزهایی را بدست آورد، باز هم اولین گزینه انتخاب، شما هستید؛ این مسئله زمانی اتفاق می افتد که شما تمام مسائل و اقدامات برند سازی و هویت سازی برند را انجام داده باشید و همیشه در پی ارائه خدمت متمایز و متفاوت به مخاطبان باشید.

امروزه در هر صنعتی گزینه های زیادی برای مخاطبان وجود دارد، اما تنها مسئله ای که شما را در اولین گزینه انتخاب قرار می دهد طی کردن مسیر صحیح برندسازی و هویت سازی برند است که در نهایت به وفاداری مخاطبین می رسد. وفاداری بالاترین سطح برندسازی است و رسیدن به وفاداری کارساده ای نیست؛ چرا که زمان، تخصص و انرژی خاص خود را می طلبد. از سوی دیگر رسیدن به وفاداری اگر کار ساده ای بود، تمام برند ها در جایگاه نخست انتخاب مشتری بودند و ارزش برند آن ها در یک سطح بود. پس رسیدن به وفاداری کار بسیار سختی است و در نهایت ماه عسل تمام مسیر برندسازی، رسیدن به وفاداری است.
  • ۹۶/۰۸/۰۵
  • mohsen salmannia

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی